CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 9 juli 2012

The Market

Hoi hoi!

Kennen jullie dat gevoel dat je eindelijk eens tevreden bent over een lootje. Over het algemeen denk ik vaak acheraf pas, ohh dat had ik nog kunnen doen. Maar bij dit lootje heb ik dat niet. Ben er eens een keertje helemaal tevreden over.
Hij rolde er dan ook zo uit!

Photobucket

Wederom is de foto ook weer niet van super kwaliteit! Sorry!

Photobucket

Photobucket

Bedankt voor het langskomen!
Laat je een berichtje achter?

liefs,
Samantha

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je volger van mijn blog bent geworden, Samantha.
    Wat een gave layout heb je gemaakt. Papiertjes passen zo goed bij de foto en geven helemaal dat vakantiegevoel weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Samantha, wat bijzonder...je bent mijn 100e volger geworden! Leuk! Natuurlijk ben ik ook meteen even bij jou komen kijken. Gave layout is dit geworden zeg. Daa rmag je met recht tevreden over zijn.

    BeantwoordenVerwijderen