CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 16 juli 2012

It's a smashing begin!

Hoi hoi,

Een tijdje geleden had ik al een smashbook in mijn bezit en heb ik mij helemaal uitgeleefd. Ik vond het alleen niet echt blog waardig omdat het veel uitproberen, scheuren en aanpassen was.

Nu zag ik puur toevallig op internet weer een smashbook voorbijkomen, alleen deze was een slag groter en ook weer in een leuk kleurtje! ( paars )
Deze kon ik natuurlijk niet door mijn handen laten glippen en moest ik hebben!

Hij is net iets groter al een mastje 4a papier en er zitten minder pagina's in. Maar om de zoveel pagina's zitten wel hele leuke opberg envelopjes die je weer naar hartelust kunt versieren en dingen in kunt stoppen en opbergen.

Vol enthousiasme ben ik begonnen met 2 pagina's. Dit idee had ik al eerder voorbij zien komen en wilde ik graag zelf al een keer doen.

Photobucket

Photobucket



De voorkant van mijn smashbook is nog in de maak! Die zullen jullie binnenkort te zien krijgen!


Bedankt voor het langskomen!
Laat je een berichtje achter?

liefs,
Samantha

1 opmerking:

  1. De eerste pagina's van je smashbook ziet er alvast leuk uit! Ben benieuwd naar de voorkant en de rest. Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen