CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 17 juli 2012

Follow the river

Hoi hoi!

I LOVE HEXAGONS.

Zo dat ik eruit. Ik vind ze geweldig moet ik eerlijk zeggen.
Het idee voor de onderstaande layout was dan eigenlijk zo geboren.

Al zorgde het leuke papier van My Minds Eye het er ook wel voor dat het zo gemakkelijk ging :)

Photobucket

Close-up

Photobucket

Photobucket

Helaas is het papier van deze lijn bijna op. Maar gelukkig heb ik nodig genoeg nieuwe lijnen van MME in mijn bezit :D

Bedankt voor het langskomen!
Laat je een berichtje achter?

liefs,
Samantha

1 opmerking:

  1. Super leuk lootje, Samantha, erg mooi gedaan!
    Hou je ook van kaartjes maken? En heb je de challenge op de blog van Dutch Card Lovers al gezien? Die past precies in jouw straatje!

    BeantwoordenVerwijderen