CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 15 november 2012

Haak virus

Goedeavond,

Ik moet zeggen dat ik de afgelopen dagen niet echt gescrapt heb, ben namelijk druk bezig met haken. Heb het eindelijk goed onder de knie, maar de snelheid zit er nog niet echt in, hihih.
Dat komt hopelijk nog wel.

Hier een foto van mijn haakproject op het moment

Photobucket

Ik wil er een sprei/kleed van maken. Dit is ongeveer 1/4 van wat ik in totaal nodig heb, hihih. Kan dus nog wel eventjes doorgaan :)

Daarnaast ben ik bezig met een amigurumi dier bezig ( een kat ) en dat is net een tikkeltje moeilijker. Als deze af is, laat ik hem natuurlijk zien.

Hopelijk heb ik van het weekend ook even tijd voor het scrappen want ik heb toch weer zo'n leuk project liggen voor de vakantiefoto's van afgelopen zomer.

Binnenkort hopelijk meer!

Bedankt voor het langskomen!
Laat je een berichtje achter?
liefs,
Ssmantha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten