CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 4 november 2012

54716321 foto´s

Goedemorgen!

Het is alweer november! Wat vliegt het jaar voorbij zeg.

Voor nu heb ik weer een layout te laten zien. Had het papier van jilliebean soup al een tijdje ligen maar om het te gebruiken vond ik wat lastig.
Ik ben heerlijk gaan spitten op het blog van jilliebean en gelukkig kwamen de ideeen al snel.


Photobucket



De foto is een van de vele foto´s van een fotoshoot. Vandaar ook de titel!

Verder heb ik ook een beetje een nieuwe hobby ontwikkeld, namelijk HAKEN!

Na veel oefenen heb ik het eindelijk onder de knie. De vierkante lapjes lukken mij al aardig en ga binnenkort beginnen een de ronde dingen.
Hopelijk kan ik jullie binnenkort hiervan iets laten zien!

Bedankt voor het langskomen!

Liefs,
Samantha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten