CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 6 oktober 2012

World Card Making Day

Hoi hoi,
Volgens mij moet ik mij schamen!
Al bijna een maand niet geblogd! Moet toegeven dat ik een enorme scrapdip heb gehad de afgelopen weken. Heb veel leuke dingen van andere gezien maar kon mij er zelf gewoon niet toezetten.

Maar met die weekend, World Card Making Day, begon het toch weer te kriebelen. Al heb ik het onderstaande kaartje wel 4 keer gemaakt voordat ik er tevreden over was ( en de rest ligt in de prullenbak )
Dit kaartje heb ik gemaakt aan de hand van een opdracht die op het scrapotheek forum stond. Speciaal voor deze leuke dag!

Photobucket
De opdracht was: Maak een witte kaart ( 80% wit )

Het begint weer te kriebelen bij mij dus ik duik nog even in de andere opdrachten!

Bedankt voor het langskomen!
Laat je een berichtje achter?

liefs,
Samantha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten