CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 10 oktober 2012

Pool Party

Hoi hoi,

Door de kaartjes van afgelopen weekend, heb ik mijn scrapmojo weer helemaal terug!

Als ik door mijn papiertjes zoek en blader beginnen de ideeen weer te op te komen.
 Zelf zoveel dat ik ze voor nu even op papier heb staan zodat ik ze 1 voor 1 kan afwerken haha.

Onderstaande layout is een beetje van mijzelf en een beetje gelift.
Ik vond het idee van de rondjes zo leuk dat ik dat ook wilde gebruiken.


Photobucket

Ik probeer ook nog steeds zo goed mogelijk de foto´s te maken maar het wil nog niet altijd even goed lukken met de belichting. Zeker als het wat donker is buiten.

Photobucket

Het papier is van My Minds Eye. Lag ook al weken in de kast en nu eindelijk in gebruik.

En deze layout is niet het enige wat ik heb gemaakt. Ik heb er nog 1 gemaakt maar die kan ik nog laten zien en aan een ander wordt het gewerkt!
 Binnenkort dus meer.

Bedankt voor het langskomen!
Ik zou het heel erg op prijs stellen als je een berichtje achterlaat!

Liefs,
Samantha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten